Podczas tego spotkania nasi specjaliści odpowiedzą na Państwa konkretne pytania dotyczące prawidłowego wypełniania wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej. Dlatego, osoby zainteresowane umówieniem się na konsultacje, zobligowane są do przygotowania we własnym zakresie niezbędnej dokumentacji, tak, żeby czas przewidziany na indywidualne spotkanie z pracownikiem PUP wykorzystać na weryfikację wniosku, niezbędnych załączników i znaleźć odpowiedzi na ewentualne pytania, które nasunęły się w trakcie sporządzania tych dokumentów.
Spotkanie odbędzie się w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Rzeszowie (al. Batalionów Chłopskich 7, I piętro – sala nr 18) w godzinach od 08:00 do 14:00.
Zapisy na spotkanie przyjmowane będą maksymalnie do dnia 31.01.2024 r. do godziny 14:30 za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
Wypełnienie formularza jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Klauzuli informacyjnej
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc (55 osób) o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Zainteresowanych prosimy o jak najszybszą deklarację uczestnictwa. Osoby, które zakwalifikują się na spotkanie, zostaną poinformowane telefonicznie o ustalonej godzinie konsultacji. Uczestnicy spotkania, zobligowani są do zabrania ze sobą do urzędu przygotowanej przez siebie dokumentacji w sprawie przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej, dokumentu tożsamości oraz karty kontroli osoby bezrobotnej.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne!