Do sfinansowania kosztów egzaminu/licencji wymagane są:
- Wniosek o sfinansowanie kosztów egzaminu/licencji,
- Informacja dotycząca instytucji egzaminującej/wydającej licencję,
- Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia lub
- Oświadczenie o zamiarze rozpoczęcia/wznowienia własnej działalności gospodarczej.
Po zdaniu egzaminu/uzyskaniu licencji wymagany jest minimalny okres zatrudnienia lub prowadzenia działalności gospodarczej który wynosi 3 miesiące.
Wnioski należy składać w wersji papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (epuap, praca.gov.pl w przypadku posiadania przez wnioskodawcę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Dokumenty znajdują się na stronie internetowej: rzeszow.praca.gov.pl w zakładce "Dokumenty do pobrania" – „Finansowanie kosztów egzaminów/licencji".
Osoby zainteresowane w/w formą wsparcia proszone są o kontakt z Działem Obsługi Klienta, Statystyk i Analiz w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Rzeszowie, al. Batalionów Chłopskich 7, pok. 11, tel. 17 25-00-225,226,265