W związku z sytuacją epidemiologiczną oraz w trosce o bezpieczeństwo osób bezrobotnych
i poszukujących pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie od dnia 13.03.2020 r. wprowadza się zmianę w zakresie obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Osoby, które mają wyznaczony termin obowiązkowej wizyty mogą telefonicznie potwierdzić gotowość do podjęcia pracy i ustalić termin kolejnej wizyty. Istnieje również możliwość kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej: pup@pup.rzeszow.pl.
Doradcy klienta są zobowiązani do monitorowania terminów wizyt osób zarejestrowanych i do nawiązania kontaktu telefonicznego z poszczególnymi osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy. W sytuacji braku możliwości przeprowadzenia rozmowy telefonicznej (wyłączony telefon, brak odbioru połączenia itp.) wysyłana będzie wiadomość tekstowa SMS z prośbą o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Kontakt doradców klienta z osobami zarejestrowanymi prowadzony będzie na bieżąco, na jeden dzień roboczy przed wyznaczonym terminem obowiązkowej wizyty.
Osoby zarejestrowane, które nie podały numeru telefonu do kontaktu z PUP, proszone są o kontakt z doradcą klienta za pomocą infolinii:
Zmiana zasad obsługi obowiązuje do odwołania.
i poszukujących pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie od dnia 13.03.2020 r. wprowadza się zmianę w zakresie obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Osoby, które mają wyznaczony termin obowiązkowej wizyty mogą telefonicznie potwierdzić gotowość do podjęcia pracy i ustalić termin kolejnej wizyty. Istnieje również możliwość kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej: pup@pup.rzeszow.pl.
Doradcy klienta są zobowiązani do monitorowania terminów wizyt osób zarejestrowanych i do nawiązania kontaktu telefonicznego z poszczególnymi osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy. W sytuacji braku możliwości przeprowadzenia rozmowy telefonicznej (wyłączony telefon, brak odbioru połączenia itp.) wysyłana będzie wiadomość tekstowa SMS z prośbą o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Kontakt doradców klienta z osobami zarejestrowanymi prowadzony będzie na bieżąco, na jeden dzień roboczy przed wyznaczonym terminem obowiązkowej wizyty.
Osoby zarejestrowane, które nie podały numeru telefonu do kontaktu z PUP, proszone są o kontakt z doradcą klienta za pomocą infolinii:
- obsługa połączeń przychodzących z sieci stacjonarnych - numer infolinii 801 002 124
- obsługa połączeń przychodzących z sieci komórkowych - numer infolinii 459 595 060.
- kierownik działu Obsługi Klienta, Statystyk i Analiz - 17 25 00 303
Zmiana zasad obsługi obowiązuje do odwołania.