Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie informuje, że w dniu 01.02.2022 r. odbędzie się spotkanie informacyjne w formule online dla osób bezrobotnych zainteresowanych pozyskaniem środków na podjęcie działalności gospodarczej.
Spotkanie online odbędzie się w godzinach od 12:30 do 14:30.
Zapraszamy do wzięcia udziału w bloku tematycznym, w trakcie którego specjaliści zajmujący się udzielaniem dotacji odpowiedzą na pytania dotyczące zasad ubiegania się o środki na podjęcie działalności gospodarczej w oparciu o przepisy prawne oraz obowiązujący Regulamin w tej sprawie.
Uczestnicy spotkania zobligowani są przed jego rozpoczęciem do samodzielnego zapoznania się z obowiązującą dokumentacją dostępną na stronie internetowej Urzędu we wzorach dokumentów (m.in. regulamin i wniosek). W oparciu o obowiązującą dokumentację uczestnicy powinni przygotować pytania, które następnie zostaną zadane podczas trwania panelu. Pytania można także przesłać do dnia 31.01.2022 r. na adres mailowy: awajda@pup.rzeszow.pl
Pozwoli to prowadzącym przygotować wcześniej szczegółowe odpowiedzi, co znacznie usprawni przebieg całego spotkania.
Zapisy na spotkanie przyjmowane są maksymalnie do dnia 31.01.2022 r. do godz. 12:00 za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
Wypełnienie formularza jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Klauzuli informacyjnej
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc (90 osób) o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane otrzymają maila zwrotnego z potwierdzeniem udziału oraz linkiem do spotkania najwcześniej w dniu 31.01.2022 r. po godzinie 13.00.
Zainteresowanych prosimy o jak najszybszą deklarację uczestnictwa.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne!