Aby otrzymać dofinansowanie w kolejnych transzach (miesiącach). Przedsiębiorca musi złożyć Załącznik nr 2 do Umowy, tj. oświadczenie mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego o zatrudnianiu w danym miesiącu pracowników objętych umową.
Powyższy załącznik należy złożyć wraz z wykazem pracowników uprawnionych do świadczeń (formularz Excel) zawierającym informację o kosztach wynagrodzeń każdego z tych pracowników i należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne, według stanu na ostatni dzień miesiąca za który dofinansowanie jest wypłacane.
Formularz Excel powinien być wypełniony ze spadkami obrotów jakie były wykazane przy wniosku o dofinansowanie. Formularz powinien być wypełniony za 1 miesiąc (wiersz: Liczba miesięcy pomocy, o którą wnioskuje pracodawca: 1).
Przedsiębiorcy, którzy złożyli wnioski i zawarli umowy o dofinansowanie w formie papierowej - Załącznik nr 2 powinni złożyć również w formie papierowej na dzienniku podawczym w PUP w Rzeszowie lub wysłać pocztą tradycyjną na adres tut. Urzędu.
Przedsiębiorcy którzy złożyli wnioski i zawarli umowy o dofinansowanie elektronicznie - Załącznik nr 2 powinni złożyć elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl: zakładka: wnioski o usługi i świadczenia z Urzędu -> Pismo do urzędu (PSZ-PU). W tytule pisma należy wpisać numer umowy oraz informację że pismo dotyczy wypłaty kolejnej transzy dofinansowania z podaniem miesiąca za który składany jest załącznik.
Załączniki: