Komunikat w sprawie obsługi klientów w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Rzeszowie

Print Drukuj
Informujemy, że od dnia 19 kwietnia 2021 roku zostaje wznowiona bezpośrednia obsługa klientów w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Rzeszowie przy alei Batalionów Chłopskich 7.  
Mając na uwadze stan epidemii oraz troskę o bezpieczeństwo klientów i pracowników,
prosimy o wcześniejsze umówienie się telefoniczne lub mailowe na spotkanie z pracownikiem merytorycznym.

W sprawie obowiązkowych wizyt osób zarejestrowanych w PUP w terminach wyznaczonych doradcy klienta z Działu Obsługi Klienta Statystyk i Analiz nadal będą kontaktowali się telefonicznie lub elektronicznie. Do osobistej wizyty w PUP zobowiązane są osoby, które otrzymały wezwania po 19 kwietnia 2021 roku do stawiennictwa we wskazanym terminie i godzinie.

Przypominamy, że na terenie PUP obowiązuje noszenie maseczki, dezynfekcja rąk przy wejściu do budynku oraz zachowanie dystansu społecznego.

Zachęcamy do korzystania z e-usług oraz kontaktu z Urzędem poprzez:
 
1. Infolinie:
801 002 124 obsługa połączeń przychodzących z sieci stacjonarnych
459 595 060 obsługa połączeń przychodzących z sieci komórkowych
 
2. platformę ePUAP
 
3. portal praca.gov.pl
 
4. pocztę elektroniczną pup@pup.rzeszow.pl
 
5. pocztę tradycyjną na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Ośrodek Ewidencji i Świadczeń, ul. Partyzantów 1a, 35-242 Rzeszów
Centrum Aktywizacji Zawodowej, al. Batalionów Chłopskich7, 35-038 Rzeszów.
Informacje o publikacji dokumentu