- prowadzenie rejestracji osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy,
- prowadzenie ewidencji osób zarejestrowanych,
- wydawanie zaświadczeń, w tym Rp-7,
- przyjmowanie oświadczeń o uzyskanych dochodach.
Służby bezpośrednio podległe Dyrektorowi zlokalizowane w Ośrodku Ewidencji i Świadczeń:
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Bożena HoszkoI piętro, p. 21
DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
I piętro, p. 21 Do podstawowych zadań należy obsługa finansowa oraz prowadzenie rachunkowości budżetowej, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Obsługa związana z rozliczaniem funduszy znajduje się w budynku CAZ al. Batalionów Chłopskich 7.
DZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
I piętro, p. 16 - Urszula Sumara - KierownikI piętro, p. 22 - Marzena Sołtys - Zastępca Kierownika
I piętro, p. 22 - sprawy osobowe
I piętro, p. 15 - BHP, kontrola zarządcza
I piętro, p. 14 - administrowanie siecią komputerową
I piętro, p. 18 - dziennik podawczy
Dział zajmuje się opracowaniem dokumentacji wewnętrznej regulującej pracę Urzędu; realizacją polityki zatrudnienia i spraw osobowych; prowadzeniem procedur przetargowych; opracowaniem planu Obrony Cywilnej w Urzędzie. Odpowiada za przygotowanie materiałów promocyjnych o usługach i instrumentach rynku pracy. W dziale ma miejsce administrowanie siecią komputerową i bazą danych osób bezrobotnych oraz nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego. Ponadto dział zajmuje się administrowaniem majątku Urzędu, prowadzi obsługę kancelaryjną, ewidencję środków trwałych oraz archiwizację dokumentów.
DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
parter, p. 9 - Zdzisława Najdecka - Kierownikparter, p. 1 - Ewa Kulig - Piątkowska - Zastępca Kierownika
I piętro, p.17 - Beata Pszona Z- ca Kierownika
parter, p. 1 - wydawanie zaświadczeń, wyrejestrowanie z ewidencji osób bezrobotnych, dodatek aktywizacyjny, stypendium z tytułu podjęcia dalszej nauki, załatwianie wszelkich innych spraw,
parter, p.9 - rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy
- rejestracja przez Internet
parter, p.6 - informacja
I piętro, p.17 - listy wypłat zasiłków i innych świadczeń
informacje PIT-11
I piętro, p. 17a - program Płatnik
I piętro, p. 20 - prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń i nieprawidłowości w posiadaniu statusu osoby bezrobotnej,