Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie informuje, o prowadzeniu naboru wniosków o skierowanie na wybrane szkolenie przez osobę uprawnioną niezbędne do podjęcia pracy lub rozpoczęcia działalności gospodarczej. Uczestnikami szkolenia mogą zostać osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako osoby poszukujące pracy (niepozostające w zatrudnieniu) z ustalonym stopniem niepełnosprawności, uprawnione m.in. do renty z tytułu niezdolności do pracy, renty socjalnej, zasiłku stałego.
Do uzasadnienia celowości szkolenia wskazane jest m.in.:
- Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia lub
- Oświadczenie o zamiarze rozpoczęcia/wznowienia własnej działalności gospodarczej.
Minimalny okres zatrudnienia lub prowadzenia działalności gospodarczej wynosi 3 miesiące.
Wnioski należy składać w wersji papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (epuap, praca.gov.pl w przypadku posiadania przez wnioskodawcę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Osoby zainteresowane w/w formą wsparcia proszone są o kontakt z Działem Obsługi Klienta, Statystyk i Analiz w Centrum Aktywizacji Zawodowej, al. Batalionów Chłopskich 7, pok. 5, tel. 17 25-00-225,226,265.