Kandydat przystępujący do rekrutacji musi spełnić następujące wymagania:
- posiadać polskie obywatelstwo,
- posiadać nieposzlakowaną opinię,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
- dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji składa się z dwóch etapów:
- nie punktowanych (złożenie i sprawdzenie dokumentów, komisja lekarska)
- punktowanych (testy: wiedzy, sprawności fizycznej, psychologiczny oraz rozmowa kwalifikacyjna).
Wszelkich informacji dotyczących rekrutacji do służby w Policji udziela
Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu,
ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12G,
tel. 47 87 32 306 lub 47 87 32 314
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30;
więcej na stronie www.zgorzelec.policja.gov.pl.