#EURES4Youth, #EuropeanYearOfYouth.
Głównym celem kampanii EURES jest podniesienie świadomości wśród młodych ludzi na temat usług sieci EURES oraz zwiększenie liczby młodych korzystających ze wsparcia EURES przede wszystkim w zakresie dostarczania informacji na temat bezpiecznego poszukiwania pracy na unijnym rynku pracy oraz możliwości wsparcia podczas i po rekrutacji.
CEL KAMPANII:
- udział sieci EURES w działaniach w ramach Europejskiego Roku Młodzieży – 2022,
- zwiększenie widoczności EURES wśród młodych ludzi (głównie studentów i młodych absolwentów, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy),
- wzmocnienie marki EURES wśród kategorii pracowników i pracodawców, którzy mogą nie być w pełni świadomi istnienia usług sieci EURES lub osób, które po raz pierwszy korzystają z usług EURES,
- zwiększanie świadomości na temat możliwości i usług sieci EURES dostępnych dla młodych ludzi, którzy chcą przenieść się lub pracować w innym kraju Unii Europejskiej (UE), a także dla pracodawców poszukujących młodych osób do pracy,
- informowanie młodych ludzi o umiejętnościach i zawodach, na które jest zapotrzebowanie, oraz o tendencjach na europejskich rynkach pracy, które mogą pomóc im w dokonywaniu świadomych wyborów zawodowych.
DO KOGO JEST SKIEROWANA JEST KAMPANIA
Grupy docelowe kampanii - odbiorcy zewnętrzni:
- młodzi absolwenci szukający swojej pierwszej pracy,
- studenci uczelni wyższych, którzy jeszcze nie weszli na rynek pracy, ale zaczynają myśleć o swojej pierwszej pracy,
- młodzi profesjonaliści już obecni na rynku,
- pracodawcy, którzy rekrutują młodych ludzi.
Grupa odbiorców mieści się w przedziale 18-25 lat, aby objąć osoby, które studiują, ale także te, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową jako młodzi profesjonaliści.
CZAS TRWANIA KAMPANII
17 października 2022 r. – 28 lutego 2023 r. na poziomie europejskim
21 listopada 2022 r. – 28 lutego 2023 r. w Polsce