Uczestnikami szkolenia mogą zostać osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako osoby poszukujące pracy (niepozostające w zatrudnieniu) z ustalonym stopniem niepełnosprawności, uprawnione m.in. do renty z tytułu niezdolności do pracy, renty socjalnej, zasiłku stałego.
Do zrealizowania szkolenia wymagane jest:
- Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia lub
- Oświadczenie o zamiarze rozpoczęcia/wznowienia własnej działalności gospodarczej.
Minimalny okres zatrudnienia lub prowadzenia działalności gospodarczej wynosi 3 miesiące.
Wnioski należy składać w wersji papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (epuap, praca.gov.pl w przypadku posiadania przez wnioskodawcę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).Osoby zainteresowane w/w formą wsparcia proszone są o kontakt z Działem Obsługi Klienta, Statystyk i Analiz w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Rzeszowie, al. Batalionów Chłopskich 7, pok. 11, tel. 17 25-00-225,226,265.