Zadania zawodowe:
|
- nadzorowanie pracy urządzeń centrali telefonicznej, dokonywanie pomiarów parametrów technicznych urządzeń przewidzianych w instrukcjach technicznych oraz przełączanie urządzeń głównych na urządzenia rezerwowe w przypadku awarii;
- dokonywanie przewidzianych w instrukcji przeglądów urządzeń centrali telefonicznej, testowanie ich pracy, czyszczenie i konfigurowanie;
- lokalizowanie uszkodzeń urządzeń centrali i usuwanie ich przyczyn;
- posługiwanie się aparaturą pomiarową i testującą, narzędziami monterskimi itp. przy konserwacji i naprawie urządzeń centrali telefonicznej;
- programowanie numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji centrali telefonicznej;
- integrowanie centrali telefonicznej z programami komputerowymi takimi jak Outlook oraz systemami CRM (Customer Relationship Management - kontakt z klientem);
- instruowanie klientów na temat funkcjonalności centrali telefonicznej;
- obsługiwanie klientów, przyjmowanie zleceń telefonicznych i internetowych związanych z konserwacją, naprawą i programowaniem centrali;
- wprowadzanie zleceń do systemu oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy;
- pośredniczenie w przekazywaniu informacji w wewnętrznej sieci radiotelefonicznej typu dyspozytorskiego (na przykład: pogotowie ratunkowe, straż pożarna, radio taxi);
- przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|